Infarctu' Special - Primul invitat surpriza!

Bookmark and Share
In seara aceasta la "Infarctu' special", primul invitat surpriza va avea ocazia sa deschida balul.El ne va prezenta un scurt moment umoristic dar si putine detalii din viata sa de vedeta!

Infarctu': Salutare si bine te-am gasit!
Surpriza: Mh..
Infarctu': Identitatea ta momentan nu este dezvaluita, insa spune-ne, cum ai ajuns asa faimos?
Surpriza: Pai in primu rand niste baietii au inceput sa ma filmeze, ca cica am talent si sunt haios, si am inteles ca am ajuns pe o pagina dinasta care se numea "youtv" sau cam asa ceva, unde sunt vizionat de toata lumea.
Infarctu': Probabil te referi la site-ul "youtube".
Surpriza: Da parca...
Infarctu': Vrem si noi sa stim cel mai frumos moment din viata ta de hoinar.
Surpriza: Pai cel mai misto moment a fost cand am petrecut de revelion cu toate femeile mele, nu prea aveam bani la noi si am petrecut pe strazi.Mai o pocnitoare, mai un "La multi ani!" stiti cum e, nu?
Infarctu': Si acu in incheiere, spune-ne ce program umoristic vei desfasura?
Surpriza: Programul...il aflati singuri din filmu de mai jos!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Acum e momentul!